Quick Notice

Hak cipta tidak terpelihara. Anda layak untuk meng'copy' dan meng'comment' sebarang 'post' kami. Powered by Blogger.

LEBARAN PEMBUKAAN '07

Friday, March 16, 2007 | @mirfathirah

Asslamualaikum...Ape khabar sahabat2 sekalian. Memaaf bebanyak coz dah lame bersua. Apepun stay tune with HDA where ever we stay. So pada kali ini sebagai pembukaan tirai bagi peminat-peminat mahupun yang tak berminat diharap boleh minat dalam sukan Hoki. Kali ini bukan nak ajar cara main, dan basic tetapi nak kongsi perkembangan HOKI TEAM MA3 (MHS). Sudah lame menyepi sekarang kembali untuk turun ke padang sebagai para pejuang membawa syakhsiah seorang muslim(PIS) kerana ini sebahagian dari medan DNT.

Buat kali ke-2nye Team MHS telah menempah tempah tempat dalam kejohanan Liga Hoki Remaja Malaysia'07 / Junior Hockey Leagues'07(JHL 2'07) sekali lagi berada dalam divisyen 2

Perkembangan terbaru sekarang TEAM MHS sedang giat belatih pada waktu petang pada sesi persekolahan dan waktu pagi pada hujung minggu. Dengar cerita Team MHS telah memasukkan pemain import yang bru diserap tahun ini.Tambahan lagi 2 orang pemain baru itu anak buah Jurulatih MA3 Abdul Kader yang merupakan coach UiTM.

Apepun diharapkan all players dapat bagi komitmen sepenuhnya sebelum pertandingan. Pastikan NIAT korang semua bermain 4 what? Tanyelah Kapten JHL'07 orang lame. Ingat yee Fansuri. Jangan suke ponteng nanti jadi cam tahun lepas. We all tak nak perkara JHL'06 berulang lagi kedukaan di sebalik kegembiraan berada dalam Team MHS.

Pastikan anda bersama dengan MAHDAS88 untuk mendapatkan maklumat terkini perkembangan Team MHS(Ma3 Hockey SeriEs)....Wallahua'lam.

Tags: | 0 Komens

0 Komens:

Try us on Wibiya!