Quick Notice

Hak cipta tidak terpelihara. Anda layak untuk meng'copy' dan meng'comment' sebarang 'post' kami. Powered by Blogger.

Ucapanku ALFAIN MABRUK ya AKhi!!

Saturday, March 12, 2011 | @mirfathirah

MASYALLAH wa TABARAKALLAH!!

Kenapa gambar ini?
Tuannya shj yang tahu

Alhamdulillah ...segalanya berjalan dengan lancar pada majlis pernikahan Beliau.Walaupun berada jauh di nun seakan-akan aku berada di sisinya ketika majlis berlangsung. Takdala...
Just dapat mengkuti perkembangan update status fb nya yang membuatkan aku bersangka begini.

Maka, Bermulalah episod kehidupan seorang hamba yang masih lagi berbaki separuh umurnya untuk meneruskan dakwah kepada Allah. Cuma ingin mengucapkan tahniah kerana telah bergelar seorang suami, tidak lagi seorang ustaz kerana tanggungjawab yang utamamu adalah untuk isterimu dan anak-anakmu. Aku yakin dan percaya dengan keadaanmu ketika bujang sebelum ini telah melahirkan ramai anak-anak muda dan tua Islam yang berjaya. Dan tidak mustahil tanggungjawab yang akan dihadapkan dihadapan Allah S.W.T nanti kamu dapat hadapi sepanjang kehidupanmu.

Akhir sekali, ini sahaja yang dapat aku berikan hadiah untukmu wahai akhi @ abg ali (kerana dengan panggilan ini aku sentiasa melihatnya seperti syabab yang segar) bule ye abg. Ali.

بسم الله الرحمن الرحيم
الحمد لله ربّ العالمين والصلاة والسلام على نبينا الصطفى وعلى آله وأصحابه أجمعين ومن تبعهم بإحسان إلى يوم الدين
بارك الله لك ، وبارك عليك، وجمع بينكما على الخير والبركة، وعلى خير طائر...
أمين يا رب

Tags: | 0 Komens

0 Komens:

Try us on Wibiya!